Home

Wizerunek marki w sieci

Walka o profesjonalny wizerunek marki w sieci – ile to właściwie kosztuje?

Kwiecień 18, 2019 Porady 0 Comment

Wizerunek marki w sieci jest ważny dla biznesu. Bez aktywnych działań wizerunkowo – marketingowych konsekwentnie przeprowadzanych w Internecie zdecydowana większość dzisiejszych biznesów nie miałaby szansy na powodzenie. Jednakżenie dajmy się zwieść samym pozytywnym aspektom stojącym za budowaniem świadomości marki w sieci i bezpośrednim docieraniu do grupy docelowej, szybciej niż kiedykolwiek […]

Read More  
Marketing branży faramceutycznej

Marketing branży farmaceutycznej Branża z potencjałem, która może osiągnąć więcej korzystając z marketingu szeptanego

Kwiecień 13, 2019 Porady 0 Comment

SPIS TREŚCI 1. Branża farmaceutyczna w liczbach. 2. Marketing branży farmaceutycznej a przepisy prawne 3. Działania reklamowe w marketingu farmaceutycznym. 4. Jak wdrożyć marketing szeptany w branży farmaceutycznej Rynek farmaceutyczny rozwija się w zawrotnym tempie. Zapotrzebowanie na lekarstwa nieustannie rośnie. Medykamenty zażywamy już nie tylko w celu leczenia różnorodnych chorób, […]

Read More  
Komunikacja a marketing szeptany

Wielkie możliwości, słabe statystyki. Telekomunikacja, a marketing szeptany

Porady 0 Comment

Telewizja to medium komercyjne, które towarzyszy nam od początku lat 30. Od czarno białej po kolorową przez analogową, aż w końcu cyfrową.Nieustannie rozwija się jako jeden z największych kanałów komunikacji. Poszczególne stacje telewizyjne ciągle rywalizują ze sobą, aby pozyskać jak największą oglądalność. Telewizja obok radia i prasy to jedno z […]

Read More  
Promocja restauracji w internecie

Nie ma Cię w sieci? Nie istniejesz! Jak wypromować restaurację w Internecie?

Porady 0 Comment

Social media i Internet to bezcenne kanały komunikacji, dzięki którym w prosty sposób masz możliwość utrzymywania ciągłego kontaktu z swoimi klientami. Moda na jedzenie w restauracjach podbiła serca różnorodnych grup docelowych. Dzisiaj prawie każdy chce się pochwalić smacznym i estetycznie prezentującym się daniem, zjedzonym w modnie urządzonej restauracji w gronie […]

Read More  
Warsaw Media House radzi jak reklamować Uniwersytet

Walka o przetrwanie. Jak reklamują się prywatne szkoły wyższe?

Porady 0 Comment

Zdobycie zainteresowania ofertą edukacyjną jest dzisiaj nielada wyzwaniem dla szkół wyższych o profilu prywatnym jak i państwowych uczelni. Na rynku w przeciągu ostatnich kilku lat powstało bardzo dużo ośrodków, które mogą kształcić zarówno w ramach studiów pierwszego jak i drugiego stopnia, organizować różnego typu szkolenia, czy prowadzić studia podyplomowe lub […]

Read More  
Warsaw Media House opinie

Warsaw Media House radzi, co jest istotą pozyskiwania pozytywnych opinii o marce

Marzec 12, 2019 Porady 0 Comment

Warsaw Media House radzi, co jest istotą pozyskiwania pozytywnych opinii o marce Dzięki Warsaw Media House, opinie o Twojej firmie będą miały pozytywny wydźwięk. Nasze działania ukierunkowane są na pozyskiwaniu odbiorców dla naszych klientów. Warsaw Media House sprawi, że Twoja firma będzie konkurencyjna na rynku. Wizerunek firmy w sieci, dlaczego […]

Read More  
narzedzia ecommerce

Narzędzia e-commerce dzięki którym możemy monitorować social media

Luty 21, 2019 Porady 0 Comment

Jak skutecznie monitorować obecność naszego e-commerce w social media? Prowadzenie e-commerce nie jest łatwym zadaniem. Ważna jest ocena efektywności naszych działań, która powinna opierać się o korzystanie z profesjonalnych narzędzi. Analityka to fundament biznesu e-commerce. W dzisiejszych czasach nawet doskonały produkt i konkurencyjna cena nie są w stanie zagwarantować sukcesu […]

Read More  
jak moderować treści

Jak moderować treści w obszarze MŚP

Porady 0 Comment

Jak moderować treści w obszarze MŚP Obecność marki w sieci to niezbędny element strategii marketingowej. Komunikacja prowadzona w Internecie ma wpływ na podjęcie lub rezygnację z ostatecznej decyzji o zakupie przez konsumenta. Problemem dotyczącym wszystkich przedsiębiorstw są negatywne opinie pojawiające się w Internecie. Prowadzą one do utraty reputacji marki, która […]

Read More  
Marketing społecznościowy Warsaw Media House

Marketing społecznościowy jako najbardziej aktualne narzędzie pozyskiwania klientów

Luty 4, 2019 Porady 0 Comment

Marketing społecznościowy jako najbardziej aktualne narzędzie pozyskiwania klientów Marketing społecznościowy staje się coraz bardziej popularny. Dlaczego narzędzia marketingu społecznościowego odgrywają tak ważną rolę dla rozwoju firmy? Firma, która poważnie myśli o swojej pozycji na rynku wręcz obowiązkowo powinna śledzić aktualne trendy oraz być tam, gdzie są potencjalni klienci. Dziś Social […]

Read More  
Warsaw Media House

Dlaczego warto reklamować firmę w sieci?

Styczeń 5, 2019 Porady 0 Comment

Dlaczego warto reklamować firmę w sieci? Warsaw Media House i współczesne trendy koncentrują się wokół marketingu internetowego. Dlatego obecność w mediach społecznościowych powinna być obowiązkowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. W tym celu niezbędna jest wiedza na temat funkcjonowania marketingu on-line. Jak reklamować się w Internecie? Podstawą skutecznej komunikacji online […]

Read More  
  • 1